Jag älskar att…

av Maria

tjuvlyssnat.jpg
Jag älskar att tjuvlyssna. Speciellt om man sitter ensam på ett tåg. Där finns det massor av möjligheter till högkvalitativ tjuvlyssning. Mobilpratare är ju ett kapitel för sig. Speciellt när de sitter på tåg. Men bidrar såklart till att göra min vardag lite mer spännande…

Och jag har länge följt den hypade och populära bloggen Tjuvlyssnat. Nu har äntligen boken med valda höjdunkter från sidan kommit ut. Tjuvlyssningarna är indelade i olika teman och framkallar akuta skrattsalvor.

2 kommentarer to “Jag älskar att…”

  1. denna hemsidan är riktigt rolig :D

  2. alltså. tjuvlyssnat ;) .
    det skulle stå den hemsidan , men blev lite fel ;)

Kommentera

