Det kunde ha varit jag.

av Pernilla

Nästa sak på min lista

När jag surfade omkring lite planlöst (sådär som man gör ibland) dök jag på Nästa sak på min lista av Jill Smolinski, och var bara tvungen att göra ett blogg-inlägg. Smolinski är ingen författare jag känner till, men av omslaget att döma (om man nu ska döma böcker efter sitt omslag?!) är det ännu ett lättsamt tips! Den handlar om June Parker, som kommer över en lista med rubriken ”20 saker att göra innan jag fyller 25”. Listan är författad av en ung kvinna som nyligen dött i en bilolycka, och June bestämmer sig för att själv utföra de saker som finns på listan. Låter spännande, eller hur?

Det kunde lika gärna ha varit jag som skrivit den där listan (jag gillar ju listor som ni vet), men jag övar mig och jag tycker absolut att jag har blivit bättre på att ta livet som det kommer ;-)

Kommentera

