Jag vill åka dit igen.

av Cecilia

rom.jpg

Nyss hemkommen från Rom och alldeles uppfylld av alla intryck från denna härliga stad, fick jag syn på en underbar bok om staden. Rom – maten, människorna, livet av Kristina Kappelin med härliga bilder av Charlotta Smeds. De har båda bott i Rom sedan länge och visar upp en annan sida av Rom än vad jag som stressad turist, hann med att se. Jag blir så sugen på att återvända och besöka alla ställen som finns i boken.  

2 kommentarer to “Jag vill åka dit igen.”

  1. Heja Cecilia! Nu är du av med bloggoskulden..Du är mycket bra!

  2. Har du sett att Kristina Kappelin kommer till Häåssleholm i höst?
    http://www.hassleholm.se/16646

Kommentera

