Ny TV-serie.

av Åsa

97891371319009789137134727

Jag såg i DN igår att Viveca Stens debutdeckare I de lugnaste vatten ska bli TV-serie. Det är tänkt att den ska börja spelas in i augusti/september och sedan sändas nästa vår eller sommar.

Jag gillade boken och tycker det låter spännande med den som TV-serie. En del böcker känner jag att jag bara vill ha som böcker medan andra känns ok att de filmar. Den här tror jag kan bli riktigt bra som TV-serie.

Nu i vår har Viveca Sten kommit med del två i den tänkta trilogin om Sandhamn, I den innersta kretsen.

Kommentera

