Jag saknar dig.

av Åsa

29639964_o_1

Jag saknar dig är arbetsnamnet på en film som ska spelas in och som bygger på Peter Pohls bok, Jag saknar dig, jag saknar dig. Boken har Pohl skrivit tillsammans med Kinna Gieth och bygger till stor del på saker som hon upplevt. För liksom Kinna har huvudpersonen i boken mist sin tvillingsyster i en trafikolycka. Boken är en sorglig bok och handlar mycket om hennes bearbetning av sorgen och vägen tillbaka för att finna glädjen i livet igen. Jag älskade denna bok när jag läste den i tonåren och tror att det kan bli en riktigt bra film.

2 kommentarer to “Jag saknar dig.”

  1. Åh, min favoritförfattare. Jag tror också att filmen blir bra *hoppas*

  2. Jag tror oxå den kommer bli riktigt bra! :)
    Dom har en bra grupp på facebook ”jag saknar dig”. Gå med där om ni vill ha mer information.

Kommentera

