Påsklovsläsning.

av Pernilla

Jag har haft påsklov i snart en vecka. Halvvägs trodde jag i alla fall att jag skulle hinna genom den här högen. Men det har faktiskt inte blivit mycket läst alls… Jag går mest och väntar på att läsa Johan Theorins tredje bok Blodläge. Den kommer först nästa vecka så det har jag inget för.

P.s. Solen blänker lite mycket på Sista beställningen på Balto av Faïza Guène.

2 kommentarer to “Påsklovsläsning.”

  1. Är det inte typiskt! =)
    Själv hade jag en ruskig lista som jag hoppades kunna beta av en fjärdedel av, men, men…

    Däremot blir jag lite full i skratt när jag ser din bokhö, med tanke på att ”Den hemliga historien” ligger hemma på mitt nattduksbord också. :)

    ”Någon i din säng” och ”Frost” har jag däremot redan hunnit med, och kan inte annat än vara lite avis för att du har dem kvar…

  2. Den hemliga historien står på min Att-läsa-lista också, även om den inte kommit så långt som till nattduksbordet än…

Kommentera

