Pocketnyheter.

av Pernilla

Några av den senaste och den kommande månadens pocketnyheter… Jag gillar pocket. Pocket är behändigt att ha med sig. Särskilt på sommaren (jag tänker på stranden). De är dessutom lätta att ge bort (jag har egentligen svårt att skiljas från mina böcker, men om jag ångrar en ge bort-pocket kan jag lätt köpa mig en ny). Ibland är också pocketens omslag snyggare än den inbunda bokens (Fatta eld av Suzanne Collins är en sådan tycker jag). Finns det fler fördelar med pocket? Vad tycker du?

Kommentera

