Vår sommarläsning.

av Pernilla

Annie John Jeanette läser Annie John av Jamaica Kincaid.

Katedralen vid havet Riitta läser Katedralen vid havet av Ildefonso Falcones.

Det blödande hjärtat Åsa läser Det blödande hjärtat av Andrew Taylor.

Framtidspojken Marika läser Framtidspojken av Mats Larsson.

Blodläge Iréne läser Blodläge avJohan Theorin…

Bara vanligt vatten … och Bara vanligt vatten av Kajsa Ingemarsson.

 Cecilia läser De ensamma av Håkan Nesser.

Du vet var jag finns Pernilla läser Du vet var jag finns av Rachel Cohn…

Främlingen i huset … och Främlingen i huset av Sarah Waters.

Vilken/vilka bok/böcker måste du läsa i sommar? Kommentera gärna…

2 kommentarer to “Vår sommarläsning.”

  1. ”Främligen i huset” ligger i bokhögen, men de stora måste-böckerna är ”Den hemliga historien” (har haft en kompis exemplar lånat i snart två år…) och ”Ljudet av ditt hjärta” som jag vet kommer ge mig en läskoma jag verkligen längtar till. :)

    Och så ser jag fram emot att få höra mer om ”Det blödande hjärtat”!

  2. Nu har jag läst ut och skrivit lite om ”Det blödande hjärtat” här på bloggen. Om du gillar kusligt spännande böcker kan jag rekommendera den.

Kommentera

