Dag 15 – Manlig favoritkaraktär.

av Madeleine

Först måste jag nog säga Jake i Stephanie Meyers Twilight-böcker. När andra satt och höll på att det skulle bli Edward och Bella så tyckte jag att det borde bli Jake! Och jag tyckte så synd om honom när det inte blev så.

Jag måste ju också säga Belgarion i Sagan om Belgarion-böckerna av David Eddings som jag tidigare har tipsat om. Man får följa hans uppväxt och utveckling från det att han var ett litet barn tills han blir vuxen och alla utmaningar som han möts av på vägen.

Vad håller vi på med? Läs mer om 30 days of books här.

One Trackback to “Dag 15 – Manlig favoritkaraktär.”

Kommentera

