Böcker att spisa.

av Pernilla

På vårens sista boklunch den 11 maj presenterade Cecilia, Tommy och jag dessa böcker:

Little Bee Little Bee av Chris Cleave

Så dödar vi en människa Så dödar vi en människa av Stefan Gurt

  Innan jag brinner av Gaute Heivoll

Tistelblomman Tistelblomman av Amanda Hellberg

Jag skulle aldrig ljuga för dig Jag skulle aldrig ljuga för dig av Moa Herngren

Till offer åt Molok Till offer åt Molok av Åsa Larsson

 En bit av mig fattas av David Levithan

Tan Tan av Margareta Lindholm

Innan floden tar oss Innan floden tar oss av Helena Thorfinn

Kommentera

